Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine  www.vinacolja.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.vinacolja.si ter se z njimi v celoti strinja.

PODATKI O PONUDNIKU

  • MITJA COLJA, Steske 11, 5295 BRANIK
  • KGM MID : 100336293
  • Davčni zavezanec: ID za DDV: SI55646077 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • (e-mail, telefon)
  • Bistvene značilnosti blaga
  • Pogoji dostave artiklov (stroški, način in rok dostave)
  • Jasno in nedvoumno označene cene ter razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • Možen način plačila
  • Časovna veljavnost ponudbe.

NAROČILA IN POTRDITEV NAROČIL

Po prejemu naročila ponudnik preveri dobavljivost blaga. Kupec preko elektronske pošte pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani n veljajo za ponudnika kot za kupca.  Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila.

CENE

Cene so v EUR in vključujejo  DDV. Cena navedena ob posameznem proizvodu ne vsebuje stroškov pošiljanja.

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vsebuje tudi strošek pošiljanja.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila to je na dan  zaključka in oddaje naročila.

NAČIN PLAČILA , DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik zagotavlja naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu – Kupec prejme predračun na elektronski naslov. Po prejetju plačila odpremimo pošiljko.
  • Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je možno le v gotovini. 

Dostavo za nas opravlja pogodbeni partner Intereuropa. Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu ponudnika  Steske 11, 5295 BRANIK. V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi, boste dobili obvestilo o prispeli pošiljki.

Za dostavo blaga na območju Slovenije je strošek 5.00 EUR. Za naročila nad skupno vrednostjo 50,00 EUR z vključenim DDV je dostava brezplačna.

Za dostavo izven Slovenije zaračunamo prevoz po uradnem ceniku našega pogodbenega partnerja.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 do 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primeru, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.

Za izgubo ali poškodbo pošiljke odgovarja dostavna služba. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo takoj po obvestilu.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO KUPNINE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 15. dneh od prevzema blaga odstopi od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi obvestila na elektronski naslov info@vinacolja.si.  Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa.

Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini na naslov  Mitja Colja, Steske 11, 5295 Branik.  Stroške vračila blaga plača kupec.

Po prejemu blaga, ki mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila takoj, najkasneje pa v roku 15 dni od vračila blaga.

Kupec mora ob vračilu blaga priložiti račun za blago, osebne podatke ter številko transakcijskega računa, kamor se bo kupnina vrnila.

ZAVRNITEV NAROČILA

Ponudnik si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga ne more izvesti.

REKLAMACIJE

V primeru, da je paket v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo pri dostavni službi  in nam v vednost. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

VAROVANJE PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi. Vse podatke potrebujemo za nemoten proces izvedbe naročila in morebitnih obvestil o naročilu.

Za izvedbo nakupa v spletni trgovini potrebujemo naslednje podatke:

  • ime
  • priimek
  • telefon
  • email naslov
  • naslov

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si bo prizadeval, da bo v čim krajšem možnem času obravnaval pritožbo in o tem obvestil kupca. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov.

Spletna trgovina si pridržuje pravico do spremembe Splošnih pogojev kadarkoli oziroma brez predhodnega obvestila.

POMEMBNO OPOZORILO

Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let.

Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.